INTE ALLTID SÅ ROLIGT

nä det vill jag inte påstå. vart sjuk hela veckan, fortfarande inte helt ok. i mån e det dop. känns sisådär, ska stå å läsa upp nåt tillsammans med det andra paret, ja kommer svettas ihjäl av nervositet. fy fan va jobbigt, en av oss skulle säga hans namn högt, det blir inte jag kan ja ju säga.. nä usch sånt vågar ja fan inte...
sen stå där framme å se ut som en tjock korv-med extra västkustsallad. hmm känns inte så lockande...längtar tills söndag kväll när man kommer hem, stänger dörren å hör tystnaden. måste prata sen gelica om när ja ska komma till dig så du kan hjälpa mig med hårert å sminket, om du fortfarande vill å orkar. ha det så kul i kväll med!

bilder på mina söta





Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0