JAHA

Mm då va man sjuk oxå, vart den sen i lördas natt. kände mig riktigt dålig när vi satt i taxin hem från stan, vi hade vart ute, på såsen, det va roligt=)  jaja ivilket fall som heslt så har jag haft feber hals och öron ont. kroppen värker ju en del med. trodde i går kväll att jag hade åkt på öroninflamation, så jävligt kändes det. men nu idag e det lite bättre, min älskling skulle börjat jobba denna veckan men han fick stanna hemma för att ta hand om vigggo, å givetvis mig. så han e på apoteket nu. undra hur mycket jag har svettats ut under dessa dagrna, när jag ligger ner så rinner det droppar, det e helt sjukt, nu vill jag bli frisk bara, viggo ska döpas på söndag, det ska bli mysigt hoppas jag, jag tycker dock att det e jobbigt när släkterna ska mötas, ja vill alltid att alla ska komma överräns å ha det så himlans trevligt tillsammans så ja kan inte slappna av riktigt, skit jobbigt. får la ge fan i å bry mig bara. :/ jaja.... nä ärligt så längtar ja faktiskt efter hösten lite, sa det till kp igår. det ska bli mysigt bara sitta inne på kvällarna å mysa med vår lilla familj, tända ljus å massa mys å kärlek.
den 25 ska kp börja plugga med, 5 år, lärare. mm. kommer att få mer tid ihop, det e bra=)=) haha.
nä nu ska ja äta upp min frukost,

Love M

Kommentarer
Postat av: Angi

Jaha så han kom in. Vad kul ! HAr försökt få tag på min chef et antal gånger. men han e lite seg... Jag har i vart fall sagt att jag vill säga han nåt o att han måste komma =) hahaha Men du... Sätt dig och skriv en ansökan. (Jag kan hjälpa dig om du vill) För eskil vil säkert ha en sådan. =) Oki ? pöss

2008-08-12 @ 16:36:22
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: malin

ja vi får ses i veckan när ja har blivit frisk! börjar nog bli bättre nu! puss

2008-08-12 @ 22:13:30
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0