KLIPPT

mm nu har gelica klippt mig lite. tack tack=) pruskisara klipps färgas å slingas nu.
kp e på match på vallen, sen blir dfet utgång tillsmmans för första gången, viggo ska vara hos farmor.
åh vad vi blev så himla lyckliga å sprallans glada, viggo gapskrattade för första gången, haha det av så gulligt!!! =) min söta lilla kille! i torsdags va jag å lisa ute på såsen, det va väldigt rligt!!! träffade paaso å dansade med honom å sen hem på lite efterfest hos honom, kp kom å hämtade mig där sen, stackars min man, först fick han åka å hämta viggo efter träningen hos lisa, sen kunde jag börja dricka, sen ringde han å frågade m han skulle köra ner oss till stan för att det regnade så, ja visst tack tack honey! sen två timmar senare kom han å hämtade oss igen, sen jämtade han mig yttligare en gång från paaso, haha ja min stackars man, men han får skylla sig sj. ja sa att ja kunde gå ,men det fick ja inte, nu vaknade viggo så nu måste ja gå,
Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0