KOMMER INGEN VART MED MITT FREDAGS MYS

nä, vad har jag gjort? städat i köket som vanligt. detta eviga städande, undra va grannarna tror om mig när jag damsuger sent varannan fredagskväll, hoppas dom tycker synd om mig, hahaha nää skoja bara. ska la sätta på filmen jag å "farmor" hyrde igår, kollar på en av dom tre, jag tog två å kristina 1, sen byter vi. nä nu måste ja mysa lite, nån pizza har det inte blivit heller. å det värsta av allt, jörgen spelar kl 4 i natt. sjukt jobbigt asså, jag har nästan inte sovit nånting från igår, gick å la mig vid typ halv 4-4, ställde kl på halv 9 för ja skulle se hans match sen hållt på hela dan med grejor, jaja, det måste gå! hej då!
Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0