LUGNET EFTER STORMEN

ja nu har viggo piggo ätit å somnat, skönt, han har vart jätte gnällig i natt, lipade som fan. men slutade tillslut å somande. 
jag hatar det här javla skit internet. funkar typ aldrig felfritt, svin dåligt, måste visa lite bilder på viggo när han leker med ett lok, haha han blir så till sig så hela han skakar=)  plockade en äckel fästing på eddie the man innan med, usch va äckliga dom är. höjdhopp håller på på tv men ja kan inte få ro till att titta på det, jätte konstigt ja som alltid glor på allt dom visar innom sport annars, men nä, dete nog för att det går så inåthelvete dåligt för alla svenskar, så jävla insamt, deras inställning e så jävla pissig. typ- jag e ju glad att jag kom med till OS. ja men det ska du inte vara glad för, du ska vara glad om du tar medalj! å man vinner inte ett silver, man förlorar ett guld! lär er det för i helvete, det e la fan ingen som kommer ihåg en två??? näää!  nog om detta-.
nu har jag alla mina tider på måndag, 
13:00 babymassage
15:30 BVC
18:00 babysim
ringde till hon som vi går hos på bvc å fick tiden, å hon ska göra en ny bok åt oss, så nu slipper ja tänka på det. skönt.
ja nä nu får det vara nog för nu. just ja, bilderna med.




 

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0