MÅNDAGENS SLUT

mm skönt, har ont i halsen. jobbigt tråkigt.
va mysigt på babymassagen idag, så stora dom hade blivit dom små barnen, så roligt å träffa alla mammor igen!
Viggo va så glad när vi kom till bvc å en stund in, men när hon gav honom sprutan så blev han så förtvivlat lessen, stackars min snuttetutte. lillbäbis fyrkant. men vi har myst resten av dagen så det har gått bra ändå, han somnade tidigt i min famn, snarkandes.
nu ska ja å kp snart gå upp å mysa, kramas å pussas å hålla om, myspys, sätter nog på filmen idag igen, kom inte så långt på den igår.....va för trött...kommer nog inte längre idag:P
i morgon ska vi åka till ge-kås. fast först skulle han nog till skolan en sväng, ja ska färga håret i mån med, kp envisas om att jag ska gå till en frisör, men ahh för vilka pengar? ska vi skicka ut Eddie med ett dragspel på torgets gator? lr kanske skicka ut honom på pet-flask insamling?
nä det får bli bra med hemmafärgat tills jag får ett jobb......



Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0