MC DONALD

där e kp nu. får la se hur mycket man får i sig nu, men lite äckelmat måste man få när man e sjuk.=)
just det, igår köpte kp en kontorsstol hit in, det va på tiden vill ja lova, vi har haft en fotpall innan, haha. mm.
kollade precis film  med, inte sett innan men den va söt. stand by me tror ja den hette.
kollade på kung fu panda i söndags, haha han va ju så söt med alla sina miner, å när mästaren knäpper med sina fingrar, så jäklans gulligt, haha! sånt gillar ja=)=) ljudeffekter e det roligaste som finns! :D
nä tillbakas till tv:n nu då. kolla lite mer OS. haha just det ja, ja kom in innan när kp satt här, han va inne på jossans blogg, han bara, nu mera läser jag alla bloggar som du läser, haha, han e så gullig, sitter å läser alla mina tjejers bloggar+ några som jag bara har för skoj skull med. haha. som han har gnällt på mig om detta vettu, va fan läser du hennes blogg för? joo lilla älsklingen-för att det är kul! nu har han nog förstått det "roliga" i det med=)

KUNG FU VIGGO!

Love M

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha vad roligt att han smygläser dina vänners bloggar:) Vilka fina bilder från dopet osv! Jag har inte läst några bloggar på rätt länge, så jag hade lite att ta igen även här:) Hoppas allt är bra! Puss



ps. kan du messa er hemadress så skickar jag en present till lillkillen...

2008-08-18 @ 20:21:18
URL: http://fetajosefine.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja visst e det, d e min karl det, han min bästa vän å allt så det e bra att han gör det så vi har yttligare nåt å prata om=)=) haha- ja det ska ja göra gumman, puss puss

2008-08-19 @ 22:33:07
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0