PROMENAD MED KILLARNA OCH FARMOR

ja det blev en lång promenad, farmor kanske kom vid 16:30? vi kom hem till mig kl 18:15.
det va en härlig promenad med mysprat om allt möjligt. finns ingen som blir lyckligare än eddie peddie när hon kommer, det e höjdpunkten, han står å spanar på balkongen när man har sagt till honom att hon ska komma. nu fattar han till å med när man pratar med henne i telen, han e en fantastik liten skitskalle=)
ikväll ska jag frossa med pizza choklad nötter läsk ostbågar å dip. det ni! ska sörja att jag sitter ensam en freda kväll för att min man jobbar. angelica kan ja ju inte störa i kväll, hon e på jobbfest, hoppas du har kul pruski!
blir eventuellt ett besök hos min mormor å morfar i mån. vi ska till farmor å fika med. lr ja typ frukostfika=) det e smarrigt.=) 
det känns som om vi ska göra nåt i mån, men ja kan inte komma på vad, hoppas iaf att vi kan ta en sväng till mormor. va väldigt länge sen vi va där:(
ska lägga in en söt bild på viggoskalen sen, ovanligt va???:P
Love M

Kommentarer
Postat av: frida

mja :) fyller ju 21 imorn, så ska ha tjejmiddag/fest här hemma :D sen blire såsen! ha en bra kväll. kram

2008-08-22 @ 19:59:39
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: Angi

hihihii =) de e lurre du får alltid störa mig =) hihi pöss

2008-08-23 @ 08:56:13
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Dippar du ostbågar alltså? Låter ganska konstigt, men kan tänka mig att det är goa grejer. Du får ha lördagsmys ikväll med allt du köpte igår istället:) Puss

2008-08-23 @ 11:08:18
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0