VARFÖR E JAG INTE FÖRVÅNAD?

Jo för alltid när vi e på semester så händer nånting, i grekland blev vi av med plånboken i samma veva som jag blev beten av en hund. när vi va i New York gick våran internet dosa sönder så vi inte kom åt några pengar. kps mamma har ju alltid hjälpt till å fixa så vi kommer åt pengar ändå, genom forex lr som när vi skulle till N Y ett american express card. så vad har då hänt under denna semesten? jo kp fick feber å halsont min visdomstand ska givetvis börja värka som ett as så ja kan inte röra munnen å är helt svullen, skulle gå på match idag, på vägen dit säger folk att matchen e inställd. så, är jag förvånad, haha neeej. oj nu hände nåt.
mm så messade jossan å frågade om ja skulle me på bio som började sju, men det fick ja ju tacka nej till eftersom vi skulle på matchen, så nu missar ja båda bion å matchen, haha. jaja...
ska la snart ner till restuarangen å äta.
tror ja har tatt nåt kort som ja kan lägga upp iaf. haha. dessutom så har det spöregnat i stort sett sen vi kom hit, vi e i sthlm för er som inte vet då. jo just det, skulle ju hälsat på mer vänner, men karin e i falkenberg å familjen jag jobbade hos e på semester, haha, ännu en miss, haha.
men jossan fick ja träffat iaf, det va en höjdpunkt!





Love M


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha ja vilken otur ni har alltså. Hoppas ni haft det bra här i Stockholm ändå? Det var mycket roligt att träffa dig också, som jag sett fram emot det. Det ska gudarna veta. Nästa gång går vi ut:)

Like the old days..

Puss puss

2008-08-06 @ 22:02:29
Postat av: malin

ja du det vill jag lova!!!!puss

2008-08-07 @ 10:48:09
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0