SÅ SÖT

måste ta ett bra kort å lägga ut på min lilla pepparkaksgubbe=) så underbart söt. lite svårt att få honom att sitta stilla bara:) nu har han börjat klättra på saker, han ställer sig upp mot grjor nu, så söt han e, måste skaffa "grindar" till trappan upp. när jag va inne vid datorn här om dagen i 1 min så hade han redan hunnit klättra ett steg i trappan, blev ju förskräckt, tänk om han hade ramlat omkull. min lilla prins...

idag va ja å eddie ute å cyklade, han e så otroligt duktig, han hade på sig sin ryggsäck som han fått av farmor-vi skulle nämligen till willys å handla lite. han fick hjälpa mig att bära hem sakerna. så duktig han e. min stora dumma björn=) på sönda fyller han 2 år=) sötisen, då blir det kalas=)

i mån ska ja till AK på mammaträff, ska bli skoj, va så länge sen man träffade alla:/

nu e kp iväg å handlar lite han med, tills middan i mån, räkor med vitlök,lime å ingefära. hoppas på att det ska smaka. idag gjorde jag fiskgryta, det va ok, kp tyckte bättre om det än vad ja gjorde, smakade för mycket apelsin,. för er som inte känner mig så har jag fruktansvärt svårt för frukt i mat, klyker mig på nåt vis. usch usch.

ja nä, det va la allt för nu...så hej då.
jo just ja,har ju fått sålt schäslongen. hon kommer nog i veckan å hämtar den, extra julklappspengar e ju aldrig fel=) förlåt farmor men vi får inte plast med den:( (fick den va farmor när jag väntade viggo)
så ja hej då igen. -2,5=)
Love M

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaa jag vill se din pepparkaksgubbe:)

Hoppas du får någon bra bild då han sitter stilla.

Pusssssss

2008-12-08 @ 17:57:19
URL: http://josefineblack.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja nu vill mormor se några nya fina bilder på sin lillprins förresten så åt jag tårta igår två bitar undrar hur många points det blev 100 eller så där men "jag är ju 44 då får man ju vara fet" hi hi

2008-12-09 @ 11:00:40
Postat av: malin

haha mm det e inte mycket å göra då mamma, 40=fet. haha

2008-12-09 @ 17:16:42
URL: http://malinlevstam.blogg.se/
Postat av: angi

ahh men tänk den påp min kropp. alla bilringar forsars åt sidorna :) hahah

2008-12-09 @ 17:37:25
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0