FLOPP

ja det kan man la säga, jag erik å kp åkte till kvantum för att handla lite till grillningen som vi hade planerat nere vid ankaret. matte å roy kom ner strax efter oss. dte va bara det att när vi hade fått tänd grilljävlen så kom vi på att det där kommer aldrig gå, så då packade vi ihop allt igen å körde hem till oss. grillade massa gott å sen blev det spel. TP, världens tråkigaste spel, fy fan va tråkigt! då va det bättre å mycket roligare i morse när ja å kp spelade sport geni. då hade ja ju iaf 90% rätt på alla frågor, det e roligt när man kan!
kp roy å erik sitter fortfarnade i köket å spelar, jag sitter här å kollar bilder å läser lite bloggar. men snart e d nog faktiskt läggdags, ja e lite små trött.
ja nä jag orkar inte skriva massa roliga saker som hänt under kvällen, men men, huvudsaken e ju att jag vet iaf. haha det kanske blev en konstig mening, men skit samma.

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0