GUDFADERN

mm den tvingar kp mig att titta på nu. har aldrig sett den. finns la en anledning till det kanske, jag har lixom inte tyckt att den verkat bra:P haha. jaja. idag har vi vart ute på lite äventyr, va hos kusin linda å hennes stora famil, tvillingpar på 10 år simon 8 år å timo lite mer än året gammal. vi hade med oss viggo å eddie, lindas hund heter Gizmo. det va e jäkla liv vill jag säga, haha, det e så roligt å komma dit=)=) 
idag grillade vi massa gott, tonfisk 300kr kilot, fy fan va dyrt, meen gott=)
lite nedanför kommer det lite bilder, men lägg närke till bilden då ja å min bror pussas, våra sambor gnäller alltid på oss att vi pussas för hårt å e okänsliga, haha ja det undrar ja om det stämmer?:P jag e ju iaf inte med när dom sitter å byter recept:P haha mina sötaste ja har!







Kommentarer
Postat av: Angi

Haha ! Ser ut som ni sa trycka sönder varann med munnarna, så sött :)

Gud vad maten ser delikat ut, var tonfisken nåt jag skulle gilla?

Gulligt kort, kolla Viggo. Så Gullefjunig =)

2008-07-15 @ 23:17:36
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Angi

Haha ! Ser ut som ni sa trycka sönder varann med munnarna, så sött :)

Gud vad maten ser delikat ut, var tonfisken nåt jag skulle gilla?

Gulligt kort, kolla Viggo. Så Gullefjunig =)

2008-07-15 @ 23:18:53
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0