DAGENS DAG

ja, dagen började med en promenad med eddie. han träffade hunden frida som han lekte med ett bra tag. två gamla gubbar som stod å pratade å den ena ägde frida, dom va så gulliga. jätte trevliga verkligen! =)
haha hallands nyheter ringde innan med, så sa dom att dom hade pratat med wästbygg. å dom hade sagt att dom skulle fixa det, men vi skulle ta å lugna ner oss lite, hahaha. jävla pucko ärligt talat!!! önskar att personer som e trångsynta kan vända på situationen å tänka, -om det va så att jag hade en lägenhet som det regnade in i, å min hyresvärd  inte brydde sig, men ok. mm då hade det nog inte vart samma snack. jävla pucko ärligt talat! så sa han att han hade fixat det mesta å det bara va några lägenheter kvar med LITE FUKT I. då sa kp tillbaka att om (hans namn) tycker att lite fukt innebär att det regnar in så det blir stora pölar både på diskbänken å golvet,ja då får det ju stå för honom.

samma sak fast annat ämne. tänk om personer som bestämmer lagar för en dag hade hamnat i en vanlig svenssons vardag. som den här mannen som dom inte tänker göra nåt åt för att han kommer ända inte att bli straffad till mer än två år. han messade å ringde å låssades först vara en jämnårig flicka. först vågade hon inte säga till sina föräldrar vilket hon tillslut gjorde. så ärligt, annars hade han kanske blivit ännu en pedofil i mångden. men min slut poäng med detta är att: jag hoppas att om han nu går längre än vad han nu redan har gjort, så hoppas jag på att det  är personen i fråga som sitter å bestämmer att det här ska läggas ner, är just personen ifrågans dotter. tror ni det kommer bli nån ändring då????

sen blir det stan, ska se om ja kan hitta nån fin klänning lr nåt som ja kan ha på lörda. har sparat mina pengar som ja fick av gammelmormor för nån månad sen. så jag behöver inte ha daligt samvete för att ja har köpt nåt.
vi ska till farfar jens sen å bada, han e inte hemma så då passar vi på å låna hans bubbelbadkar, så ja å viggo kan bada medans kp läser. myspys=)

ikväll blir det kalas hos lillen han fyller 18 nu. ujuj, lilllen börjar bli stor han med.=)
åh ikväll kommer greys anatomy med=)=) bra bra=)
kollade på csi i måndas, ja va tvungen å gå in på nätet å kolla nästa veckas avsnitt för å se om warrick dog lr inte. å det gjorde han, det va sorgligt:(

nä nu ska ja duscha å så. morgon promenaden med eddie vander kvast e rätt svettig.
så hej då.



Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl rolig du tala om nästa veckans cliffhanger ja jag får väl titta på det i alla fall. Kram på dig! min härliga lillcato från storcato

2008-11-12 @ 15:35:46
Postat av: malin

haha jaså kollar du på csi? det visste ja inte:P haha! puss

2008-11-12 @ 20:44:32
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0