DAX FÖR SÄNGEN

japps, nu e det fortsättning upp i sängen. hoppsa på att det går nåt sevärt på tv som man kan halv sova till=). i mån ska kp vara i skolan med, så tomt när han e borta på dagrna. man vanjer sig snabbt att ha honom hemma, vilket e underbart=) kanske blir en sväng till öppna förskolan i mån, har inte vart där på länge, men vill inte att viggo ska bli sjuk. så mm, det tåls å tänka på....annars får det bli en promenad med eddie vander kvast å viggo sovandes i vagnen...

tror ja ska köpa färg till håret i mån, tyvärr så e det ju ingen som kan hjälpa mig å lägga i den. ska ha sån med båda färg å slingor. det e det som är lite dumt när man bara umgås med killar. har ju två tjejor men dom e upptagna, gelica kunde inte å lisa jobbar i norge nu mera. så ja, vi får la se hur det blir med det.....:(

ehh jaja hej då!

Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan tjejen! Jag kan hjälpa dig!, Ska dra slingor på min lilla martins flickvän imorn, jag kan hjälpa dig på morgonen om du vill!!! Puss!!

2008-11-27 @ 10:31:11
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: evelina

stackars maärga håret´mlin:) du får färga sjjälv, kanske blir hett?:)

2008-11-27 @ 13:01:37
URL: http://evelina-asp.blogspot.com
Postat av: Anonym

oj hahaha kan man stava så illa o vara nykter. illa! jag skyller på johans dator!;D

2008-11-27 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0