HALLANDS NYHETER

haha ja dom ringde kp idag angående att wästbygg vägrar erkänna att dom gjort stora byggfel på våran är lägenhet. det regnar ju in å så som ja har berättat här tidigare. så när ja hade vart med halv lång runde med eddie å kom hem så såg ja att det blixtrade i köket, jaha då hade han redan kommit. hahaha det va så roligt, kp skulle stå å glo in i ett skåp å se allmänt dyster/lessen ut, med viggo i famnen. haha sen skulle dom gå upp på den andra balkongen å fota där med, haha ja satt i sängen med viggo i famnen å höll på att flabba ihjäl mig, men ja fick ju kväva det så gott dte gick, hahahha. kp ser ju att ja inte kan hålla mig å knappast han heller då. så säger han från hn - se inte så glad ut.
hahahaha fan va kul det va! haha
så nu får vi se när detta kommer i tidningen.
haha.
nu ska vi snart äta suppe. det ska bli smarre=)
så hej då!
LOve M

Kommentarer
Postat av: angi

hahah fy fan va bra . jag kan se de framför mig =)

2008-11-11 @ 21:14:11
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: malin

haha ja, jag höll på att dö av mitt kvävande skratt!!

2008-11-11 @ 21:57:07
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0