LÄNGE SEN

om inte gelica hade skrivit att hon ville ha nåt å läsa så hade jag antagligen inte skrivit i dag heller. men men, får ta mig i nattis (istället för kragen) å skriva några rader då.

igår va ja å viggo hos mamma nästan hela dagen. vi pratade å fickade med frallor å lite ostar=) viggo åt vaniljyoghurt för första gången, å han tyckte det va mumma=)=)

ja nä, idag har jag bara städat å plockat som vanligt, viggo har precis vilat lite, så nu ska ja börja med maten. tråkigt som tusan. men men,.,,,
TIF-natta som va i helgen va ok, men inte mer, jag va nog inte på humör bara. danade inte en endaste gång:/ men men, kommer fler år..

i mån möter varbergs hockey veddige, usch va hemskt, hoppas dom inte förlorar allt för mycket, får tro att veddige ligger inne på bra mycket nerver å gör dåligt i från sig, haha:p jaja

nä, tråk tråk. dte e det enda som kommer fram i huvudet e inte alls på humör. så hej då...

Love M

Kommentarer
Postat av: angi

hahah bra Malin. Synd att de inte var 100 på TIf. Men ja som sgat de finns fler tillfällen. Fick du i löshåret?

Får ta ett lek snart ... HIHI

Puss o hej hörs kanske imon =)

2008-11-20 @ 22:54:57
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Frida

Jag är med glad att du skriver, är en trogen bloggläsare till många.. ;)

Kram Frida

2008-11-21 @ 22:35:35
URL: http://frida-fridasvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0