LUNCH

ja det är det snart. kl 13.
vigo ligger å vilar nu medans jag har flängt runt å flyttat möbler för att komma åt med damsugarn, slängt i diskmaskinen tvättat plockat städat slängt grejor å hållt på. så nu har huvudvärken kommit som ett brev på posten. huvudvärk varje dag nu mera. så jävla tröttsamt.
kp hade muntligt föredrag inför hela klassen idag, å han tyckte det va kul. vem fan tycker sånt i kul? jag sj had ebara velat gå å gömma mig:P men tur att nån tycker det iaf=) han ringed när han va klar å va jätte nöjd å glad, men det blev inte alls så som han hade tänkt att det skulle bli. det blev bättre=9 så edt va kul för honom.
tyvärr så håller han nog på att bli sjuk:( så nu får han stanna inne idag å bara vila å mysa. (plugga lite)
vill ju inte att min största björn ska bli sjuk. min söta underbara man.

så hej då, nu ska ja skala potatis till honom som han ska ha när han kommer hem..

hej då.

till er som inte fattar att man kan kalla sin sambo för man fasten dte inte är min make. så kan man detta. när ja skriver man så menar jag MAN, inte make. låter lite konstigt å skriva pojke kille karl, så därför använder jag mig av ordet man.
måste tyvärr tillägga detta då jag har fått kommentarer om min "man". ja herregud..

Love M

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha jag fick oxå såna komentarer förr, så då blev det till o kalla han för älskling...men men. =)



jag va helt säker på att vi skulle få en pojk...så vi hade bara killnamn...men jag o sambon är inte överens om tjejnamn, men han kommer inte heller med förslag...jag vill ha ett ganska kort namn eftersom både jag o han har långa efternamn o hon kommer få båda...Har er son 2 efternamn?



Börjar känna lite panik över o inte ha någe namn, som båda gillar...kollar hemsidor o allt men sambon säger bara näää till allt =)!!! haha men jag har sagt kommer han inte med förslag så får han inte säga nej till mina..=)

Hoppas allt e bra med dig o familj =)

Kram



2008-11-26 @ 19:44:56
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0