SKÖN PROMENAD?

ja det vet jag inte om det ska bli. får la vara tacksam så länge det inte blixtrar haglar å blåser. ja blåser gör det ju till förbannelse, men solen skiner(lite) haha.
precis klar med middagen, viggo va för trött för att äta, han brukar vila vid 11, men då satte ja han i diskhon så han fick bada. så nu sover han gott på sin fårpläd.
åh min stora prins kp gjorde hela två mål igår! så duktig han va! å ja som ser nästan alla matcher missade givetvis, bara för att per skulle köra ut å då fick ja å viggoskalen inte plats. han har lixom inte gjort 1 ändaste mål under två hela säsonger, å ja har kanske missat 3 matcher under hela denna tiden, så igår, när ja verkligen inte kunde följa med, så gör han två mål! å han va så stolt!! å dte kan ja förstå. så idag stod det i tidningen vilken slitvarg han är. äntligen fick han lite utdelning, han trodde att han gjorde målen för att det va farsdag. haha min söta varulvsbjörn! haha.

ja annars händer edt inte så mycket som vanligt, skulle haft mamma träff hos anna-karin, men det va nästan inga som kunde. vi blev bara tre st så vi beslutade att flytta upp den. så nu e hela min dag fri.
MIN pappa ringde innan å frågade om ja ville va med på julfest, ja men absolut, så det blir julbord å bowling den 19/12. det ska bli roligt, men julbordet kan ju kvitta, gillar bara köttbullar å potatis ändå..:P
å gammelmormor- jag vet att du inte e det minsta kall! =) skulle bara se hur reaktinerna blev. ja har ju mer besökare än vad som visas i kommentarer. så ja ville igentligen bara veta vilka det e som e här å läser. haha. men som du såg så gav det ju ingen vidare utdelning. bara mina trognaste vargar skrev några snälla rader!
dom andra får la fortsätta vara avundsjuka anonyma människor:P:P haha!
slänger in en bild på min underbara lillkille som tar en middagstupplur! =)
så hej då!


Kommentarer
Postat av: gamlamormor Lisbet

Gud vad söt han är din lille palleskalle eller vad han nu kallas för,jag gillar hans små knubbiga armar(jättefina)Det var tur att ni inte blåste bort i dessa hemska vindar,Mamma var hos mig i fm. och då så åskade det det är allt ett riktigt skitväder vi har just nu.Kram....

2008-11-10 @ 15:30:09
Postat av: malin

gamlaMormor: palleskalle, hahaha nej viggoskalen, ska säga det på onsda så du får in det rätta soundet mormor! =)=)haha. ja viggo blev jätte rädd när det haglade å blixtra i morse, han började gråta min lilla puffosaurus=)

2008-11-10 @ 17:03:34
URL: http://malinlevstam.blogg.se/
Postat av: jenny

de där såg skönt ut, att få ligga och sova:)

2008-11-10 @ 19:33:57
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: malin

jenny:

ja det e aldrig fel å få vila lite middag=)

2008-11-10 @ 20:18:46
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0