TISDAG

va inne å kollade statistiken nyss å så såg jag på kommentarer att det va en annan frida än den jag trodde som hade skrivit, så det va himlans roligt att du oxå har hittat hit frida J =) dessutom så har jag försökt att lämna kommentarer till dig flera gänger, men det går ju fan inte! så nu vet du det med=) å lycka till jag hejar på! =)

ja annars så har det vart fullt upp hela dan, vart å handlat massa å på massa olika ställen.
 
skickade ut inbjudan till tjejfest idag med, hoppas på att alla kan komma=) roligt roligt=)

hmm, taison kanske kommer på besök senare med, va ju ett år sen som vi sågs så det ska bli roligt!!!!

annars så ska ja nog inte göra mycket i veckan. på freda e det nog fest med folk från kps hockeylag, det ska oxå bli roligt.
så ja nä. hej då.

Love M

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag hoppas verkligen Lilltösen kommer tidigare..allt e klart så hon får gärna "ploppa" ut nu =)



hade ni svårt o bestämma namn? Viggo e väl ganska ovanligt namn? Vi vill oxå ha lite ovanligare namn, men sambon o jag har slut på namn nu haha. Är ute o söker på namn sidor men hittar inget ja fastnat för...=(

2008-11-25 @ 19:24:14
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0