DAGEN

har vart mysig, åkte ner till stan å köpte lite kläder till viggo=) jätte sött!!! sen gick vi å fikade med annika tobbe å lilla Moa. efter det gick ja hem till kristina där Eddie va, myste med honom, tog av honom tratten å bara gosade, han la sig i mitt knä å vägrade gå=) såret såg finare ut idag, bara det där uppe som va lite fuktigt, det andra va torrt å fint, sen kom famror hem å så mös vi lite mer,viggo  badade i diskhon, sen somnade han i min famn,min söta lilla prins. sneare åkte vi å hämtade kp på stationen, å sen bar det hemmåt. städat sen dess. lr, gått å små plockat, sen gett viggo kvälls gröt å ny blöja å pjamas, så nu sover han skönt brevid mig. eh idag börjar du är vad du äter, det tycker ja e roligt å titta på, alltid roligt i slutet när man ser hur glada å fina dom blivit=)
sen e det lyxfällan,=)
men förts, morötter, the å ett äppel! namnam.

Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt ni har det!!! Pappa tror att Eddie hoppat igenom stängslet med taggtråd, han tyckte han hörde nåt, men Eddie for runt som bara den och verkade ha jättekul, så pappa trodde inte det va något speciellt, hoppas han mår bättre! Puss och kram!

2008-10-02 @ 21:58:12
URL: http://tymsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0