DAGENS FREDAG

mm då va det helg igen, kp ska till skolan en sväng, har en lektion, kvart i tre, vilken jävla tid då!
igår satte ja upp gardiner i vårat sovrum, skrev ja det igår kanske? hmm minns inte, fint blev dte iaf! viggo fick eget rum, det kändes jobbigt att lämna honom ensam där inne igår kväll så han fick somna brevid mig i våran säng, det e så mysigt, han e så underbart söt å fin. man kan inte annat än å le när man ser honom! jag ska köpa en plansch å sätta upp i hans tak ovanför sängen, så han har nåt att titta på när han vaknar på månnen, han gillar å ligga å prata å dra sig i sängen, precis som oss=)
ska åka å simma snart med, sen blir det lite fredags handling.
åh fick svar på min annons nu som ja har lagt ut på blocket, vi har jju en schäslong som ja fick av christina som ja skulle ha när jag ammade, men grejen e att den e så himlans stor så den får ju inte plats nånstans. så ja hoppas verkligen att denna människan vill ha den=) lite extra cash e ju aldrig fel.=)=)
hej då!

Love M


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag vet att du sa de gumman! Å du hade så rätt. efter regn kommer solsken.. ses på lördag..

kram

2008-10-10 @ 18:37:13
URL: http://ellie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0