EDDIE DEN VACKRA

ja då har dagen börjat igen, inte konstigt att man känner ibland att man inte vill gå upp. nu e första ronden avklarad, vilket betyder att gröt två blöjbyten å på klädning av viggo e avklarat, jag har fått i mig frukost å vart på lång promenad med viggo å eddie iförd nattlinne å myskläder. men det e så underbart å se eddie springa omkring på åkrarna å ha det så roligt, jag älskar å se honom så glad å uppspelt, sen att han badar i alla lerpölar å dammar, det får man ju räkna med, haha. som han såg ut idag när vi kom hem, raka språet in i duschen, å han e så duktig för det vet han om, det räcker å öppna dörren så fort man kommer in så går han in å ställer sig i duschen, nu ligger han på mattan å torkar.
han har blivit så duktig oxå när vi e ute, han lyssnar så bra, å han kommer med engång, sen får han sitta å så får han komma i full galopp när jag säger varsegod, haha så söt han e då, öronen flyger å han studsar så sött.
ja nu tappade jag tråden som vanligt, men men...=)
nu börjar rond två, laga mat å ge viggo mat. igår trodde jag verkligen att jag skulle få äta ifred, för han sov hela tiden medans jag lagade mat, men när ja satte mig å tog FÖRSTA tuggan, då vaknar han å vill komma till bordet, det slår aldrig fel, haha.
ja nä. ögonen går i kors, men nu måste ja börja med maten. fy vad tråkigt! ja vill verkligen inte!!!
hej då






Love M

Kommentarer
Postat av: bitte

hahha va kul bättre en mitt

2008-10-17 @ 13:02:37
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0