GE MIG NÅGON ORK FÖR FAN!

ja e så sjukligt trött hela tiden, orkar inte med det. å bara tanken på vad som står på schemat idag så vill jag helst sopa allt under mattan..
nu snart, viggo lunch, efter det så KANSKE jag kan få äta med, om ja orkar göra nåt, sen ska eddie ut på promenad å springa å busa, sen hem, duscha honom, byta på viggo. ge honom lite mellanmål. sen sätta igång å torka i alla fönster lister å hörn i viggos rum, han har ju fatt ny papetiserat så där ligger ju en del dam å grejer. sen flytta in allt igen, hans säng å sätta upp alla tavlor å små pyssel vi gjort på öppna förskolan. sen ikväll ska jag simma, glömde mina badkläder där senast så dom måste jag leta upp där oxå. hoppas på att dom finns kvar. sen hem å mysa å ge viggo gröt å stoppa om honom inför natten.

åh damsugarn måste upp igen då ja, å sen måste ja bädda rent extra sängen som e inne i viggos rum, åååååh vädra alla täcken å grejor, våran säng skiter jag i å bädda rent i än så länge, dom ska komma å tapetsera vårt rum på månda.
ja nä, nattis får vara på en stund till.. andra har typ ett par jeans som basplagg, jag har mitt nattlinne, jag kan till å med åka å handla i det, har haft på mig det även när jag har åkt till simhallen, jag e så lat å trött så ja orkar inte med nåt annat, desutom så e det ju bra när man simmar på kvällen å bara slänger på sig det med en gång, då e man klar för sängen när man kommer hem, nä nu skriker viggo efter mig igen.
hej då

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0