JAHA DÅ VA DET DAGS FÖR SÄNGEN

japps e lite små trött faktsikt har vart en intensiv dag, ingen vila alls. dom har börjat tepetisera om nu=)=) så dete roligt, viggos rum e klart nu. på månda tar dom vårt=) sen blir det la en tid till till köket å hallen/trappan. väntar bara på att dom ska ringa om väggen med, en kille ringde om torktumlarn idag nämligen, så den ska bli fixad lr få en ny i slutet av veckan.
idag firar jag å kp 2års förlovning, dte har vi firat på det viset att kp har åkt på träning å givck på ett möte han inte behövde gå på..
så ja, dte va denna dagen.
nu ska det tändas ljus, spec för gith, hon skulle fyllt idag....tänker fortfarande på henne flera dagar i veckan.
ja nä nu ska ja ta en kopp the kanske, å gå upp till min lilla sötis å mysa i sängen, hålla om honom eller bara lägga min hand på honom, jag la honom i våran säng för en stund sen, han va helt slut.
på lördag e han hela 7 månader, kan ni förstå, tiden går ju så sjukligt fort!

så hej då.

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0