MIN EGNA NISSE HULT

igår städade jag ju mesta dels av dagen då, så när ja har städat i köket några timmar å gjort fint, tvättat golvet några gånger å så, då kom kp hem, han hade köpt fågelmat å ett sånt där litet hus typ som dom kan sitta å äta i. mm jätte fint å gulligt av honom, men grejen e ju den att han e så inåt helvete klantig ALLTID! så han ställde sig i köket å skulle fylla på "boet" å sen hör jag nåt högt sprackigt ljud, sen knäpp tyst verkligen. så ja går ut i köket, vad har nisse hult hittat på tro? joo det ligger fågelfrön över heeeeeela golvet spisen å ugnen, diskbänken, ja men precis överallt verkligen, ja drar en djup suck å tittar på honom, han svarar med bäbis språk, 
-va e det?
-nä du. 
-jag ska fixa det. 
-mm.

tror ni han hade fått bort allt? NEJ! 
ja det e min karl det. 
just det, sen efter det så skulle han hjälpa till där uppe med viggos grejor, å vi har ju en extra säng där inne så madrassen skulle in, då drog han den i lampan så den börja svaja, ja tittade åter igen på honom å suckade. 
haha det e så roligt när man tänker på det, den klantigaste mannen i världen verkligen. herregud.
får väl se vad han hittar på idag. 

annars idag har jag eddie å viggo gått fram å tillbaka till wilys å handlat lite, lillen fick komma å hålla eddie sällskap medans ja va inne i affären.
haha lillen när han mötte oss å eddie kom fram.
-fan vad stor han e.
-mm han e stilig å brötig.

så där har vi en till dum liten björn, eddie von peddie. världens klant, haha, ja han e rolig han med.
ja sen gick vi hem iaf å så gav ja viggo mat, pasta i ostsås, det tyvkte han om=)
efter det fick ja slängt i mig lite pasta å grönsaker å bacon, sen blev det mer städ igen. sen byta på skitnissen viggo=)
å nu e ja här. 
så nu har ja inte mer tid å sitta här. viggo vill att jag ska vara med överallt hela tiden,
hej då.

Love M 

Kommentarer
Postat av: Frida

Tackar för kommentaren :-)

Skönt att höra att det finns någon som fått igenom sjukskrivning pga foglossning, anars hör jag bara att det är omöjligt...

Skrattade gott åt din man ;-)

2008-10-23 @ 16:41:47
URL: http://fridasvardag.blogspot.com/
Postat av: Tja

Hemskt vad du klankar ner på din "man".

Finns det inget gott att säga om honom?

2008-10-26 @ 19:22:10
Postat av: malin

tja på dig.



märker att du inte känner mig, för då hade du sett humor i det hela, det va inte klank på honom, det e bara så att han e så förbannat charmit klantig! han e gullig så! det e det som delvis gör honom till den han är.

2008-10-27 @ 19:11:39
URL: http://malinlevstam.blogg.se/
Postat av: Karin

Precis, känner man dig så kan man riktigt höra dig säga det som du skrivit! Hahahahaha! Jävla tiltad karl du har du ;-)

Saknar dig :) Till jul kommer jag ner flera flera dagar så då jäklar e det dags att spana in lillgrabben din :)

Puss och kram!

2008-10-28 @ 10:02:39
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0