MIN STACKRS ÄLSKLING EDDIE VON PEDDIE

LIGGER just nu hos vetrinären å ska bli sydd å tillfixad efter igår. usch å fy vad hemskt, jag såg redan igår att han skulle behövas sy, men det trodde inte andra, men eddie peddie viskade till mig, "mamma, i mån måste jag nog sy mig hel igen)". åh min stackrs eddie peddie, såren va så hemska, när man tittar/tittade på dom så vred det sig i magen på mig, fy vad äckligt, min lilla energiskitskalle. min busiga å världens snällaste duktigaste å bästa vovve, så underbart vacker å söt e han med, ja kan ta att han stinker fisk i munnen ibland, men nu vill ja att han ska ha läkt å må bra.
mamma väntar på dig här hemma Eddie, puss puss min dumma lilla björn!


Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0