NU KÄNNER JAG MIG DUKTIG

vaknade å gav viggo frukost, ny blöja å kläder. sen fick jag äta två knäckemackor, med bara smör, mm vad gott....ett halft litet glas oboy, mjölken tog slut...sen tog jag på viggo sin björnmössa å sina fina utekläder.
Eddie fick springa löst ute på alla ängarna, vi gick där dom håller på att göra om, så dom har assfalterat nytt ända till jonstaka om man går bakvägen, å den vägen e ju fortfarande avstäng så där e ju ingen trafik, å ingen va ju gladare än eddie å få springa lös på alla jätte stora å höga jord högar, å man riktigt ser hur lycklig han e, det e så underbart!! å han lyssnade så bra, direkt när ja ropade på han så kom han springandes å satte sig. min duktiga sir shitskale. varje gång eddie sprang förbi viggo så skratta han, det e så gulligt, haha=)
nu ska ja snart börja med maten, eddie e fördig duschad å torkad så nu har han ätit mat å mättat sin fina mage.
gjorde färsk torksfile igår, å gud va gott det e, så ja ska leta upp nåt bra fiskgrantäng recept å göra hade jag tänkt, mm så underbart gott med FÄRSK fisk=)=)
tror vi ska åka å välja ut tapeter idag med, det e roligt=)
imorgon ska vi till mamma å hälsa på den nya hundvalpen, den blev aldrig senast, mamma va inte hemma. å hunden skulle hon inte få innan i mån.
nu ska ja börja leta recept.
hej då

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0