TRÖTT TORSDAG

ja det vill ja lova. lina skickade i morse å frågade om ja skulle till ÖF. nja, jag vet inte, ja orkar verkligen inte gå...som tur va så hade hon bilen å va inte heller så sugen på att gå, så hon hämtade upp mig å Viggo.
satt å myste i soffan mest på ÖF både ja å viggo va helt slut, äckligt trött verkligen. gick in när det va sångstund iaf, å mitt i sångstunde så kom kp, de va en rolig överraksning=) jag å viggo åkte med hem sen efter sång stunden, viggo somna med engång, hann inte ens lämna byggnaden innan hans ögon va slutna. sj fick ja börja städa det första ja gjorde när ja kom hem, vika tvätt lägga i ny tvätt diska av allt innan det skulle i diskmaskinen, fast först plocka ur det diskade, sen fixa mat till viggo samtidigt som ja sj skulle få i mig mat, bädda plocka iordning sopa, ja sopa, ingen ide att dammsuga längre, eddie fäller som ja vet inte vad.. fyller ju lätt 1 påse i veckan. så det har ja slutat med för länge sen,....
nu väntar ja på att kp ska masa sig ur soffan å sätta upp en gardinstång uppe i vårat sovrum. försöker få det lite mer mys nu inför hösten. men han e inte så hjälpsam kan ja ju meddela. han skulle gjort det redan i måndas, men det tar tid......
känns som om ja hare gått upp typ 10 kg, känner mig svin fet, å det e inte bara att ja känner mig, jag e det oxå. så idag vill ja inte se några speglar...hjälps fan inte att ja simmar, blir bara fetare känns der som....fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet. så nu vet ni det...hej då

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0