HELGEN

den va rolig, lr ja fredan iaf. lördan handlade mest om att överleva:P.
hade skit dåligt samvete först, men sen så försökte ja koppla bort det, det ligger å gnager lite, men va fan, dte e ju inte ja som gjort fel från början, varför ska ja gå å må dåligt för det? nää, nu måste ja släppa det på riktigt.
idag har jag viggo å lisa vart i falkenberg på fynda, där träffade vi mamma å mormor. sen har var vi vart å tatt en fika på stan med två av hennes vänner. sen hem till henne igen å mös med viggo. ehh. ja som vanligt så har ja fakltiskt inte så mycket att säga.
i mån ska ja å malin hem till laila å prata med henne, mysa lite, va flera år sen ja träffade henne konstaterade vi.
ja finns inget mer att säga förutom att jag har värledns snällaste lillkille, gnäller aldrig, gråter bara om det VERKLIGEN är nåt, annars bara glad å sskrattar, inget han fått från mig iaf, haha. jjaa.
hej då, å mån blir det nog öppna förslkolan med lina, om hon får sova nåt i natt:P

Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte du som gjort fel från början, det är nog mer mitt fel isåfall, men tycker helt sanslöst synd om stackarn! Ringer dig imorn! Puss

2008-09-29 @ 19:42:44
URL: http://www.tymsi.blogspot.com
Postat av: Lina

Tjo! Jag hänger också på hem till lilla Laila imorn... kram o gonatt

2008-09-29 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0