HALMSTAD

där var vi igår, jag kp viggo å roy, vi åt först på harrys å tog en cider å sen åkte vi å kollade fotboll. fick några sköna kort på min kille=)

innan under dagen så va jag å viggo på färstningen med massa andra från mammagruppen å några till å myste å lekte, fick nåt kort där ifrån med på min prins, så ja lägger upp lite på honom. min skatt..

ikväll blir det nog lite mys med malin å några fler tjejer. är lite sugen på att gå ut idag. så det får det bli, gerd skickade å frågade om ja kunde jobba på lörda, så det får ja la göra då.  så ja får passa på nu då.
så hej då så länge!!







nu ska ja ut å cykla med eddie, sen måste ja köpa solkrämer, åka till systemet å sem lägga mig i solen å mysa!

Love M

Kommentarer
Postat av: angi

hahah minen jue =) haha så söt när han spänner sig sådär =)



Ja jag var vid kps mor igår o ropa o leta men ingen svea. Nu är hon anmäld o allt som finns . Jag dör om jag inte hittar na Puss

2009-04-30 @ 14:38:27
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: emma o

gud vilket charmtroll du har, så söt=).. kul att träffa dig igår=) läggger upp bilderna snart! kramar

2009-05-01 @ 08:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0