BILDER

tog ju lite bilder på min lilla scobi för att visa regnstället, det va lite stort:P:P precis som ja trodde, haha, men men, han växer la i det:P sen hittade ja lite andra bilder med som ja passar på å lägger ut samtidigt, bilder e alltid roligare=)=) tycker jag iaf.
viggo kan stå sj nu mera, men han får inte tänka på det för då blir han rädd å sätter sig ner, haha. men ja fick honom på bild när han står. så gulligt=)  (tycker dock synd om min lilla scrapie som fick ställa upp på bilder trots att han e sjuk, men han klagade inte trots febern, det e min älskling det)










Love M

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars liten! Hoppas han blir frisk snart... Läste att du börjat köra nu. Fasen va skoj! Då är det inte långt kvar tills du slipper bussen. Om det inte är som med oss, att Tobbe alltid tar bilen fast hos er blir det ju kp såklart. Det är därför som jag aldrig tar mej in till stan förrutom på onsdagar när det är mammagrupp. Då har jag paxat bilen´, för jag tycker som du att bussen är det pissigaste som finns. Plus att det är bökigare med vagnen och grejer. Ne uscha biligar buss så kan jag tänka tanken igen...

Förresten det finns väl jättemånga som bor i stan och spelar i tvååker? Kan du inte åka med dom?

Massa kramar på dej! Vi ses på fredag!!

2009-02-03 @ 12:48:58
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: angi

Åhh sicket fint regna ställ =) wiiie sötviggo

2009-02-03 @ 18:05:43
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: jenny

hihi så söt!

2009-02-03 @ 18:20:05
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad stor han har blivit sen sist, så himla söt=)

2009-02-04 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0