LÖRDAG

ja då va det lörda igen, min lörda består av match å nåt glas rött ikväll, va hembjuden på tjejfest hos linnea idag, tack tack, men ja å kp bestämde oss för att stanna hemma bara, hans lag skulle nämligen ha lagfest ikväll med, men det blir fel gånger=)
nu sitter ja å laddar med min vattenflaska å kollar när viggo springer omkring i sin scobomobil=) han har mat å choklad i heela ansiktet, får kanske ta en bild på honom, haha, sötisen, nu ska ja snart ringa till famor med, vi ska köra tll statiol håsten där vi från stan ska mötas upp inför matchen.

kp har tenta idag, hoppas det går bra för honom, sänder en tanke till dig min hovenkåv=)

nu ska ja ta en bild på min smutsiga lillprins=)
haha så fort man tar fram kameran så börjar han att le å skratta, det e min ögonsten det=)
nu hittade ja litre andra kort med som ja slänger in=)





nä nu måste ja packa väskan, hej då!

Love M

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh vad han är lik Mikael lika stripigt hår och fullt med mat i trynet, man får så många minnen kram från mamma.

2009-02-23 @ 10:50:04
Postat av: malin

haha ja=)=)kram

2009-02-23 @ 11:24:02
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0