MIN STACKARS SCOBI

han har feber å e så förkyld,han vakande vid halv nio, men nu ligger han i sin säng o såver igen se n45 min tillbaks, stackarn. idag fyller mikael 25 år, men vi kan ju tyvärr inte komma på kalaset:( känns inte bra när viggo inte mår bra, så vi får bli hemma idag med. vi va tvungna å åka å handla igår kväll så då fick ja ringa in gelica som barnvakt så länge. kändes skönt när hon sa i lördas att hon jätte gärna ställer upp! så tack tack,
jag måste ringa svinhålen på försäkringskassan, men ja drar mig för det, ja blir ju alltid så förbannad på dom. bara ett gäng puckoskallar som sitter där. helt omänskliga å oförstådda. jaja...
spelade match i lördas med, sicka jävla skogshuggare till spelare dom va, helt störda i huvet verkligen! shit, ja blev så förbannad så det va fan inte klokt. jag har blåmärken överallt. ett nagelband e avslaget å anklarna värker, dom slogs så med klubberna så det va helt sanslöst. inga mål blev det för min del, men två ass iaf. så det va ju altid lite poäng man fick med sig hem. vi förlorade med 5-4, men vi 8 spelare, haha, inte ens två hela femmor. sen blev två skadade med, ja herregud. stördhuven...
efter matchen så åkte ja med palle hem, fixade mitt hår, så ja va inte hemma innan kvart över fem på kvällen å ja hade åkt halv nio på månnen, så ja va helt sönder stresssad när ja kom hem å skulle fixa iordning mig på 40 min. men det gick, men resten av kvällen va bara skit. tog lång tid innan ja kunde varva ner överhuvudtyaget. sen hade ja med mig ett skit äckligt vin, det va vitt så det kanske va därför, jag e en riktig rödvinsäslakre=) så det va inte heller bra då, fick nog tre cider av frida, tack vännen..=) ja kände mig allt annat än bekäm i mina kläder som ja hade valt för kvällen. så det bidrog väldigt mycket till den misslyckade kvällen, ja kunde verkligen inte släppa det. usch det va jobbigt, men men, nu e det över å nu kan ja göra ett annat val nästa gång.

paaso gelica å miakel va här å åt igår kväll. efter maten åkte mikael å gelica till hanna men paaso stannade å kolla på beck filmen.

idag ville jag igentligen kört med mikael men han hann inte:( får bli i mån kanske då. ikväll vankas det träning, skoj skoj.

blekningen av mina tänder börjar ge resultat, snyggt, i love VITA RAKA snygga tänder.
just ja, angående lördan igen, min mascara va skit kass med den e typ slut så det ena ögat blev inte så bra som ja ville å då blev ja lipfärdig för det, hahaha, det va veeeeeekligen inte min kväll. haha.

så idag kanske ja tar cykeln ner till stan å köpermig en ny mascara. så det problemet inte uppstår igen:P hatar när ögonfransarna inte e PERFEKTA!!

ja nä det va al allt för nu, skulle ju igentligen bara kolla kontot å ett recept på fiskgratäng, mm älskade mormors fiskgratäng när ja va liten, så det vill ja ha nuuu! =)=)=)

jaja hej då. har ni tur (gelica å jenny) så kommer kanske regnstllet ut nån dag nu, allt tar bara lite tid här:P haha.

så hej då.

Love M

Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt att helgen blev sådär! Vi får ta igen det på fredag istället=) Min mascara är också typ slut, men jag har fan inga pengar, så det får gå ändå! Puss på dig goding!!

2009-02-02 @ 12:13:23
URL: http://www.tymsi.blogspot.com
Postat av: jenny

Hoppas på tur för jag har inte haft annat än otur i dag hehe

2009-02-02 @ 21:37:14
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: Becca

håller med dig om f-kassan!! dom har verkligen inge vettigt innanför pannbenet! hoppas de gick ok för dig!

2009-02-03 @ 11:29:23
URL: http://underthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0