SÅ JÄVLA KUL=)=)

hehe mm, ni får tycka att ja e skit töntig, men det e så kul å köra bil å när man lär sig nya saker, idag har ja å micke picke övat på att starta i backe, det gick skit bra, tog typ 3 min å ja hade lärt mig det=) så jävla kul=) ¨så då blev ja glad=) senast ja försökte så gav ja upp egter några minuter å konstaterade att det kommer ja aldrig å lära mig, haha, typiskt mig, kan ja det inte från början så kommer ja aldrig kunna det, så pessimistisk e ja, backa e ja grym på med, så nu kanske man måste börja öva på fickparkering, usch å fy, det kommer nor rispas många bilar haha.

idag när ja hoppade upp på wiie spelet så blev ja åter igen glad=) -15.7kg nu.
(jag vill faktiskt räkna med dom 8första kilorna ändå, ja har ju faktiskt gått ner dom:P:P)

idag blir det nog att vi åker med kp till deras match, han ville så gäran det, å snäll som ja e å alltid ställer upp för honom så får det la bli så. hallen e jävligt pissig å tråkig,så ja hoppas verkligen att vagnen får plats i spelar bussen.annars e e det ju dödsdömt...nu kommer mina skitskallar hem. så ja får la vara lite social.
så hej då!

Love M

Kommentarer
Postat av: marica

jag trodde redan du hade körkort, lycka till :)

2009-02-10 @ 22:00:02
URL: http://maricalindberg.blogg.se/
Postat av: malin

2009-02-11 @ 06:14:13
URL: http://t4
Postat av: Malin

Bra att du tycker det är roligt iallafall, det blir ju lite lättare då, kämpa på! Puss

2009-02-11 @ 06:15:27
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: marica

ja absolut, hoppas det går bra för dig..

2009-02-11 @ 13:41:39
URL: http://maricalindberg.blogg.se/
Postat av: Agneta

hej gumman det låter som om du snart susar fram här på gatorna i din lilla traktor. Jonathan och jag var ute och körde lite igår vi fickparkera och backade in parkeringsrutan och det gick bra. Hoppas ni mår bra mina små pluttisar kram mamma

2009-02-13 @ 07:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0