SJUKT TRÖTT

kl 8 vaknade viggo idag, det e inte sant tänkte ja. faaan va trött ja va/är, hoppas på att han blir trött snart å vill vila sig, han hade feber idag med, mne just nu ser det inte så ut, han leker med allt å flänger omkring överallt.
igår körde jag bil med chirstina, jag läde mig å bromsa, haha, köra kan ja utan problem, men sen när ja ska bromsa å stanna å så så har ja inte vart så duktig, haha har alltid fått panik, men nu så fick ja lärt mig det igår, så idag tänkte ja att jag skulle träna på att komma i väg lite snabbare frpn stillaståande, för det går inte snabbt, haha, men ja har ju bara kört två gånger så man kan la kansk einte förvänta sig att man ska vara världsbäst med en gång, (även om ja vill det)
jaja.
träningen igår va rolig, bara spel. så bra å så givande för once. =)
det som va pissigt därimot va att ja va tvungen att ta bussen fram å tillbaka, fatta hur sur ja blev, kostar 80 kr dit å hem, om man åker bil kostar det typ 20 kr. åhh så sur ja va, så jävla pissigt, kp kunde ju inte köra mig eftersom viggo killen va sjuk, men ja verkligen hatar att åka buss. usch...

jaja nä nu får det räcka, har inget mer å säga just nu. så hej då

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0