SKÖNT

ja nu har ja ringt försäkringskassan, det gick bra=) hon va typ trevlig, haha. tur att jag va på bra humör idag! jag har tvättat å städat sen ja gick upp kl 9 i morse. så nu ska ja snart börja med maten till mig å viggo. pasta med bacon får det bli då ja har träning ikväll=)

äntligen har ja kommit förbi min gräns, när ja ska gå ner i vikt har ja alltid några stopp på vägen, så fastnar ja i den vikten nån/några månader, men så idag, så släppte den! äntligen så skönt! så nu va ja så glad=) va tvungen att stänga av wiiet å sätta på det igen för att se så det verkligen va sant=) haha å det va det=) så roligt! blir så glad!
så minus 14.7kg nu=) roligt skojigt, bra!
hoppas på att det fortsätter ner några kilo till iaf.
 viggo hade ingen feber i morse när han vaknade skönt det, men ja ska ta tempen på honom nu när det e nästa blöjbyte! så får vi se vad den säger då.
nä nu måste ja till min tvätt i handfatet igen, jobbigt med saker som inte kan tvättas i maskin!

jaja hej då!

Love M

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch va avundsjuk jag blir 14.5 kg det är mycket det. Men jag kämpar på det är ju ett tag kvar till sommaren tack o lov. Kul att det går så bra på körningen, Jonathan körde med Mikael han bromsade tydligen så hårt att Mikael satt som ett frimärke i rutan haha men nu skulle han ta tag i det i allafall. Kram på dig hjärtat mitt.

2009-02-05 @ 22:16:08
Postat av: angi

hahah som ett frimärke i rutan =) Det hade jag velat se :) hahahaha

2009-02-06 @ 16:03:19
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: evelina

Malin! vad duktig du är! det är bara att kämpa på. Ha en trelig helg!

2009-02-07 @ 16:34:54
URL: http://evelina-asp.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej love! Jag är ledig på fredag så då kankse jag hinner en liten stund iallafall, måste plugga lite på förmiddagen bara! Puss, puss!

2009-02-09 @ 09:10:07
URL: http://tymsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0