TISDAG

dagen började med att kp kom en med10 röda rosor, färska frallor å god juice.=) så glad man blir av lite blommor=)=)  vädret har vart jäte fint tills nu typ.... kp hade även köpt en bok till viggo, nalle puhs sagor, så efter att viggo hade somnat så blev ja jätte trött med, så kp bar upp mig i sängen å lästa två sagor, jag somnade, haha, jag märkte inte ens när han gick ner, det va skönt=) haha, ja e så jävla trött nu mera, orkar ingenting på dagarna typ. ikväll blir det match, den sista med A-laget. halv 8 på borsgårdsskolan. kp har lovat å komma å att komma I TID! men det får vi ju se hur det blir med det, han å tider går ju inte ihop spicellt bra. ujujuj....

viggo e fortfarnade dålig, han har hög feber hosta å snorar, så kp va med honom på sjukan igår, han hade fått sitta å vänta i två timmar, när han kom in så frågade lärkarn
-e han pigg?
-ja, svarade kp.
-ja då kan ni åka hem, då gör vi inget åt det.

nähä okey. menkunde inte hon i luckan sagt det då? lite måste dom la kunna där med?? puckoskallar, fick mina prinsar sitta där helt i onödan.

jaja...
kp sitter å leker med viggo å kollar på nyheterna om viktoria å daniel. asså, det e ingen sån stor grej för mig att man behöver sända det dygnet runt nu, snälla, visst dom ska gifta sig, kul fine.   men ärligt thats it..... byta kanal får man ju itne göra heller för kp ska ju allid sitta å titta på allt "viktigt"....

bra nu ska han gå ut med eddie, då kan ja sätta på nåt bättre=)

så hej!
ses kanske på matchen då;P

Love M

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till babe!

2009-02-24 @ 17:38:06
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja visst har man ingen energi denna tiden på året.. puuh..

Jag vill med ha blommor, så sött av han, hoppas matchen gick bra.

puss å kram babe

2009-02-25 @ 23:56:43
URL: http://ellie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0