UPP TILL SÄNGEN

fast först ska ja duscha, vart ute å joggat med eddie, å så har ja städat å tvättat, bytt lakan å damsugit där uppe, mm ja äslkar nya lakan så mysigt gott=) å nu har ja lagt på mitt nyinköpta rosa lakan, så jävklans snyggt verkligen! så till det så valde jag kritvita påslakan, asa snyggt=)
ehh körde bil idag med, gick mycket bra, så nu e ja ute å kör på vägarna, lärde ju mig å bromsa igår då som sagt:P så idag så har ja backat, parkerat å körty ute på vägarna, det ser bra ut för att bara vara andra gången ja kör=) i mån tänkte ska ja först köra med christina på dagen, sen tänkte ja att jag skulle köra ut till träningen med icke picke, för ja ska nämligen köra med honom med i mån, så då passar det ju skit bra att ja kör dit=) på torsda har ja min andra körlektion, ska bli skoj å se vad ja ska hitta på då=) känns bra, mycket bra!

nu e snart den 4 tvätten klar, jag har 3 st kvar, fatta hur mycket tvätt det blir när vi e två st som idrottar å en liten scobedi scarp som grisar ner sig hela tiden, va inte länge sen ja tvättade, ja usch å fy. man ska vara glad att man har tvättmaskin å rena kläder å ta på sig iaf=)
eh annars i mån händer det nog inte så mycket,

-viggo vaknar numera vid 8.-8:30 (förhoppningsvis 9:30 så ja slipper vara helt död då ja e så långt ifrån morgon människa man kan vara)
-gå upp byta på lillkillen ge honom välling i sin säng, mysa å leka i våran säng efter det.
-äta frukost
-börja laga mat till mig å viggo.
-leka mysa viltime efter maten.
-köra med christina
-köra till träningen med mickepicke (förhoppningsvis)
-ta sig hem å duscha å natta viggo..


just ja! Idag va malin C har ett tag, det va mysigt å bara sitta vi en liten stund å prata om allt å ingenting typ=) sen åkte vi ner till stan å ja köpte en mascara=) mycket bra. malin nittborn kom oxå in till kicks där vi befann oss=) så det va trevligt å vara tre malin på ett å samma ställe, sen körde malinarna hem mig för dom skulle oxå träna. 

blev lite rörigt i kväll kanske, haha, jaja det bjuder ja på=)=)
så hej då!

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0