DAGENS DAG KOMMER BLI TUNG

mm mycket, eddie väckte mig kvart i 4 i morse av att han hade ont i magen å va tvungen å gå ut. så brukar det vara när han kommer hem från hans farmors man. så nu får det bli förhör om vad han kan tänkas ha gett honom denna gången... ja så ja har ifall inte sovit nånting i natt. andra nätter ligger ja bara å vrider å vänder på mig, så grymt jävla jobbigt:/  så i natt efter ja hade vart på promenad med eddie så la ja mig för att läsa, då brukar det ju börja klia i ögonen, men icke, så nu har ja läst ut den boken, låg i nästan tre timmar, men ingen sömn för det som sagt, så ja gör ett litet försök genom att skriva ett inlägg oxå. men det verkar inte funka så bra det heller, så nu får ja la slå på tv:n med. hoppas på det.'

känns som om ja börjar bli sjuk med, har en retande irritation i halsen, skit jobbigt....jaja färdig gnällt nu då.
så hej då

Love M

Kommentarer
Postat av: Karin

Imorgon??? :) Åker på måndag och imorgon har jag ingenting inplanerat och tror att jag har bil så att jag kan ta mig någonstans, största problemet här nere :P

Puss!

2009-01-03 @ 09:41:15
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0