JA VAD SKA MAN SÄGA?

har inte haft nån vidare lust till å skriva, har inget å berätta fast det händer massa saker hela tiden.
viggo e iaf jätte förkyld nu, jätte hemsk hosta, min lilla prins:( idag har han även ätit en after 8 som kp lagt på bordet obevakad. så när ja är inne i köket å gör frukost så hör ja hur han börjar smaska här ute. då har han after 8 precis överallt i ansiktet å man kunde ju inte annat än å skratta=) så söt. va även hos svärfar på tandläkarn idag å putsade mina tänder, så ikväll kan ja börja med min blekning, han sa dockl att det antagligen inte kommer synas så mycket eftersom ja redan har så ljusa tänder, men men vi får la se=) 
på torsdag ska min mormor ha viggo en liten stund på lunchen, för då ska ja ha min första körlektion. =) nu väntar ja bara på att papprena ska komma så ja får börja köra med mikael å christina med. vill ah det nu!!!

känner för att ha myskväll med kp idag, ska fråga om vi inte kan gå på bio eller hyra nån film.
imån kan ja nog träna igen, ska bli skönt, suttit stilla länge nu känns det som:( men men, man måste passa sig för att träna när man har förkylning, det e inte bra!!

idag gjorde jag egna köttfärsbiffar med brunsås å potatis, mmmm va gott det va, trodde inte ja kunde sånt, men det kunde jag ju=)=) viggo åt jätte bra med, så det va roligt, han har bara velat ha välling nu i slutet men idag jävlar, gick det inte tillräckligt fort så började han att sprattla med benen:P min sötis..

här skulle verkligen behöva tvättas med men vi e ju faktiskt två stycken i detta hushållet så vi får la se hur lång tid det tar innan han fattar att han måste ta tag i det. spännande......

nä nu får det vara nog för idag...

så hej då

Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä på lördag är det jag, malin n, jenny j, kankse lina och hanna. puss

2009-01-27 @ 21:14:38
URL: http://tymsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0