JAG KAN VARA MED=)=)

ja mamma å mormor ska ha viggo i kväll så ja oxå kan spela match=)=) såå kul=)=)
idag va ja hos tandläkarn kl 8 på morgonen, det va lite jobbigt, jag å viggo brukar inte vara uppe så tidigt. brukar gå upp vid halv 10 annars. jag gjorde avtryck då ja ska få en tandblekning av min svärfar=) det e även han som e min tandläkare nu, så han fixade även ett hål. hela detta kalaset kostade ingenting...tack snälla=)=)

när ja va klar hos jens gick ja hem till christina å hämtade eddie, så gick vi hem från stan, efter det så har ja städat å torkat rent alla luckor, frys å kyl i köket. det va rätt jobbigt, jävlar va smuttisgt det va. jobbigt nu när solen tittar in å man verkligen ser hur lortigt det e:P haha. ja usch. städat hela köket då ja. sen plockat överallt å plockat in den där jävla tvätten som bara hänger efter att man hängt upp den på torkning, varför ska det vara så jävls svårt å få undan den??? joo för det e så fruktansvärt tråkigt!!!!! usch å fy, men nu e det gjort iaf, får dra ett varv med dammsugarn med sen får det vara bra=) nu ska ja å viggo äta lunch..

hej då!

Love M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va bra du har det då, gratis hos tandläkaren!! Kram

2009-01-21 @ 22:17:36
URL: http://tymsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0