MÅNDAG

vad händer i kväll? ska folk festa?? sj vill kp ha myskväll med film å så, ja vet inte än, e lite sugen på fest, men är samtidigt för jävla trött som vanligt...:/
igår va karin här en stund, det va kul å ses det va ju ett tag sen.=)
sen åkte ja å tränade innebandy i tvååker, det va roligt.
efter det så va det bara hem å duscha å klä om å sen hem till kps pappa på middag. ja va helt slut kan ja säga, ögonen ville helst bara stängas igen...
idag fick jag frukost på sängen knäckis med julskinka å senap+1ägg. sen va det power walk med eddie. brukar alltid ta en PW innan frukosten, men nu när man fick den på sängen så fick man ju lov att äta den då oxå.
nu har kp åkt till bibblan för att plugga, ja sitter här å funderar på vad ja ska göra med dagen, e lite sugen på att åka till det köpcentret som ligger längs med motorvägen vid halmstad, minns inte ens va det heter=) får la se om det blir av....

-5,1 nu då. jag jobbar på.

Love M

Kommentarer
Postat av: Karin

Eurostop! Tror jag... men e inte det rätt tråkigt? Åk till Väla istället... mkt längre men tror det är bättre :)

2009-01-05 @ 12:07:36
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/
Postat av: angi

ah eurostop. där finns typ inga butiker alls. :)

2009-01-05 @ 12:39:11
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Lina

Ne ES är väl inge skoj... Fast jag vet inget annat där nere heller iofs.

När ska vi leka??

2009-01-05 @ 17:15:57
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0