ONSDAG

ja känner mig hyffsat frisk för att träna idag så det ska ja ta mig tusan göra, har haft panik nu när man har suttit stilla några dagar, usch vad ja hatar det. hoppas ljumskarna inte ska börja bråka mer, har köpt värme skydd nu så ja hoppas verkligen det ska hjälpa=)
har inte bestämt mig för om ja ska cykla eller gå till willys nu, om ja går så kan aj ta med mig eddie, men om ja cyklar så går det snabbare.... hmm mm, får fundera lite till....
samtidigt som ja köpte mina värmebyxor i måndas så köpte jag världens sötaste regnställ till viggo, ur gulligt! så jag måste testa det nu å se så det verkligen passa, ja kunde inte göra det i affären för han satt i bilen med kp å sov...,men ja kunde inte motstå det,. så hoppas hoppas=)=)
efter att viggo åt after 8 igår så hittar ja choklad precis överallt, soffan mattan bordet kuddar kläder ja överallt, mm va skoj...jaja...

idag ska ja laga nån kycklinggryta till mig å viggo. hoppas den e lika uppskattad som biffarna igår, då blir ja glad. sen får ja nog köpa nån liten överraskning till lillkillen med, han har vart så sjuk nu, stackarn.

nä nu får ja gå till honom, han ropar.

Love M

Kommentarer
Postat av: jenny

va va de för gulligt regnställ? bild tack=)

2009-01-28 @ 17:33:11
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: angi

jaaa bild tack =) hih

2009-01-28 @ 17:59:03
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: malin

ja det ska ja la kunna ordna=)

2009-01-28 @ 21:17:56
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0