TORSDAG

inväntar min mamma som skulle komma till  mig på förmidagen idag, tänkte vi skulle gå ut på en promenad. efter helgens fest så gick ja givetvis upp 1,4kg, det e typ standard för mig efter en fest, så nu har ja gått ner 1 kg utav dom, så nu bara 4 hg kvar tills ja är där ja va innan festen, ibland känns det som om det inet e värt det.  men samtidigt vill man ju va ute å ha roligt. så det e la en smäll man får ta...

vad händer annars idag?? inte mycket, blir en joggingtur ikväll med eddie. får se om kp ska träna eller inte, han har ju vart sjuk, eller ja, han e fortfarande sjuk, men han va tvungen att åka till skolan idag, stackarn hel dag med verkligen, från 9-16:15. hoppas på att han stannar hemma så han verkligen kan bli frisk,

träningen igår va rolig, men hård, typ bara styrka å kondition första timmen å sen spel en halv timma.

så hej då

Love M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktig du är, ute och joggar, jag är stolt om det blir en promenad!!! Kram!

2009-01-15 @ 14:02:34
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: Frida

Du går inte upp efter en festkväll gumman, har du nog fått lite om bakfoten! =) Glöm inte att muskler väger och dom måste ju få ta ut sin del också! Pöss

2009-01-15 @ 18:04:57
URL: http://frida-fridasvardag.blogspot.com/
Postat av: malin

jo det gör man, e skit mycket kalorier i alkohol. å eftersom ja väger mig varje dag så märker man det=) efter ett träningspass så brukar ja gå ner mellan 0,6-0,8 kg.. pöss pöss=)

2009-01-15 @ 19:40:27
URL: http://malinlevstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e för du har massa vätska osv som kroppen kan vara lite tygre dage nefter! men som sagt försvinner rätt lätt om du inte fortsätter dircka och äta skit =)

2009-01-15 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0