FIN BESÖK=)

ja det hade jag å viggo igår. lina å gry kom på besök en sväng, först va vi ute å gick typ 50 min å pratade om det mesta å ingenting=)  efter det så gick vi hem till oss å så lekte viggo å gry lite. Eddie skulle ju givetvis vara med på ett hörn med som ni kommer se på biderna sen, haha, ja han e rolig han.

känns inte som om det hände så mycket mer igår, ja körde lite med micke picke, åkte å hämtade viggos väska som stått hos linda i typ 4 månader, jag hittade dit sj med, jag blev riktigt stolt, har har ni tjejen med INGET lokalsinne för fem öre. så ja var mer än nöjd. =)
när ja kom hem så hade kp gjort en god kycklingsallad. namnam=)

just nu e ja så jävla trött så ja orkar knappt hålla mig vaken, men viggo e pigg å å håller på med jävulstyg hela tiden, så ingen sömn än.  han har börjat vakan runt 7 tiden nu, så ja e ju inte riktigt van vid att gå upp så tidigt, riktigt jobbigt. men ja har iaf gått en morgon promenad med eddie, redan vid nio tiden, väldigt tidigt för mig.  det känns som om detta inlägget e jätte konstigt skrivit, men ja e för trött för att läsa igenom å kolla. så hej då..
här kommer lite bilder....=)










Love M

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket par!! Hur söta som helst!! Uscha va kallt det var om öronen när jag skulle till affären idag hihi! Man kna säja att min mössa gått i ide. Ne jag tror inte hon fick det utav lille V. Det gick ju så fort efter vi varit hos er så jag tror att hon fått det tidigare. Puss o kram på dej hälsa dina pojkar!

2009-03-12 @ 22:07:39
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: evelina

Haha så söta dom är :)

Jag önskar malin en bra helg!

2009-03-13 @ 10:21:59
URL: http://evelina-asp.blogspot.com
Postat av: angi

Jasså. Det visste inte jag ! Tänk. jag hade kanske blivit rik av bilens förtjänst . hehe !



Händer imon då ? =) Pöss

2009-03-14 @ 00:57:54
URL: http://aglca.webblogg.se/
Postat av: Karin

Hahahahaha, Eddie är den coolaste hunden ever!

2009-03-21 @ 17:29:46
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0