MAGSJUKAN

slog till som en blixt från klar himel igår, herregud, det va det västa ja vart med om på länge..spydde konstant från kvart i tio till halv fem i morse. då tog det ny vändning å kom andra hållet. fyyyy fan, va tvungen å ringa mamma å pappa å beklaga mig å att det va synd om mig, det tyckte dom, så då kändes det lite bättre,=)  har fått i mig lite vattenmelon iaf. det e allt. har inte vart på toa på nån timme nu så nu kanske den beger sig igen...men ont i magen å illa måenadet sitter kvar.
jag har inte kunnat vara nära viggo idag så det har vart HYSTERISKT jobbigt. så när ja hörde honom säga hej till kp när han kom ut från toan så började ja gråta lite å gick ner, när han fick syn på mig så sprack han upp i det största leendet å sträckte upp händerna mot mig. då kunde j ainte hålla mig mer, då tog ja upp honom å vi kramades MASSA! min goa lilla prins! min finaste skatt mitt allt.. mmm=)

ringde kristina innan med, hon fick ett uppdrag å hyra film åt mig. wallander-hämnden. hoppas på att den e bra.

3,4 kilo mat å vätska har kommit ur min kropp. det känns. torrare än fan i munnen. kroppen värker som ett as! (så nu fick ja gnällt lite till)

jo det som va så tråkigt med att ja blev sjuk va att ja skulle gått ut med emily. dåligt ja skämdes när hon va tvungen att åka hem igen, så pinsamt å kände mig så himlans dum, usch å fy. skam kände jag...

men ja, spya hälsningar!

Love M 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fy för magsjuka, det är inte trevligt alls. Men, en redig bantningskur i alla fall:)

Ät fil, det tycker magen om när man är sjuk.

Hoppas dom andra två i hushållet har klarat sig?!

Puss, krya på dig

2009-05-25 @ 08:10:34
URL: http://josefinesmakeup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag väntar med spänning på vad du ska berätta gumman. Kram på dig och pussa prinsen från mormor

2009-05-26 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0