YEAH!!!

min jacka kom idag, å den passade verkligen perfekt! va väldigt orolig över hur den skulle sitta, men ujujuj, såå bra=)= skoj skoj!

idag har jag å viggo vart på öppna förskolan, efter det så åkte vi hem till min mamma å åt lite lunch, sen körde vi till vårdcentralen i tvååker och fick vaccinerat lillkillen, han va så duktig min lilla prins, både när han fick sprutan å när vi sattå väntade, va sjukt mycket folk verkligen! vi väntade i 1tim å 20 min, men inte ett enda litet gnäll från den duktigaste killen=)=)

nu ska jag snart åka iväg på hockey, inte så där jätte sugen, men man får ju göra det för kps skull. han tycker det e roligt när vi kommer å kollar...

allt för nu anntar ja...

LOVE M

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är dålig på att blogga hörrö !!

2010-03-07 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0