LEDIG ONSDAG OCH TRE ÅRS FÖRLOVNING MED MANNEN

jes det e vad som är idag.

på förmiddan åkte jag in till stan å mötte upp Emily E å kollade lite i affärer, ja fick köpt mig ett par sketa snygga jeans, en julklapp till mamma , fyndpåse och en annan grej till mig=)

har även städat ur bilen, det behövdes. efter det åt ja å viggo lunch sen har ja plockat å damsugit här hemma.
igår va jag me en gubbe å besiktigade huset, allt va bra å som det skulle. så nu blir det kontraktskriving i veckan. sen hoppas jag att nån kan ta denna lägneheten tidigare än tre månader så vi kan flytta, för dom som bor i "vårat" hus vill flytta så snart som möjligt, så nu hänger allt på hur snabbt det kan komma in en ny hyresgäst här..

nu sitter jag å viggo å väntar på mamma å lillen, som ska komma en stund å fika å mysa.

i eftermidda när kp kommer hem så blir det kanske en sväng på stan, ska till systemet å köpa lite vin tills i kväll. vet inte om vi ska gå ut å äta nåt eller om vi ska laga nåt här hemma, får la se, beror ju på barnvakt å så med...

 

LOVE M 


Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för igår hjärtat hoppas ni hade en fin kväll du och din man. Nu blir jag lite nyfiken en julklapp till mig hm. Ha nu en bra ledig dag och bara slappa med lillprinsen puss mamma.

2009-10-22 @ 11:05:41
Postat av: Carro

Åhh grattis på årsdagen måste man ju säga!

Skoj att allt gick bra med huset...förstår att ni längtar! vem ansvarar för visning av er lägenhet? det är väl inte VBGbostad? Viggopiggo får gärna vara hos oss någon gång när ni behöver vakt:)

2009-10-22 @ 15:42:42
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhh grattis på årsdagen måste man ju säga!

Skoj att allt gick bra med huset...förstår att ni längtar! vem ansvarar för visning av er lägenhet? det är väl inte VBGbostad? Viggopiggo får gärna vara hos oss någon gång när ni behöver vakt:)

2009-10-22 @ 15:43:02
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/
Postat av: malin

mm du får se på julafton vad det kan vara mamma=) nä det e nåt företag från halmstad som har dom, åh det va vänligt carro, det ska vi ha i åtankarna nästa gång! kramar

2009-10-27 @ 11:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0