LITE RÖRIGT KANSKE=)

yees då va det fredag å jag e ledig, skulle igentligen inte vart det, men vi har bytt runt lite i schemat denna veckan, så denna veckan har ja jobbat varje dag förutom idag, min jobbarhelg med. vet inte än om ja sak börja halv fem eller halv sex. har inte bestämt mig, kommer att få panik ikväll om hur ja ska göra. kanske börjar halv fem imån å halv sex på sönda, det e ju ganska bra.

just nu försöker viggo brya sig in i brödpåsen, han tycker det e så roliogt å mata eddie, det tycker inte jag..

funderar på vad vi ska hitta på idag, vem man ska hälsa på..
kp berätta igår efter träningen att han ska skära ner på hockeyn, bara spela hemma matcher å inte träna på torsdagar längre, (våra träningar krockar då, så vi måste alltid skaffa barnvakt) han ville vara hemma mer med familjen, jag blev glad att han äntligen efter mer än 3 år börjar att prioritera "rätt", för enligt mig ska familjen gå först sen skola/jobb å tillsist ens hobby. 

just nu e det lite spännande, för vi å nån till håller på att budar på ett hus. å nu har vi inte hört nåt från dom på 3 dagar. så ja hoppas att dom har lagt sig nu så vi får det=) hade vart skoj=)=)=)  

ikväll blir det mys till idol, vet inte riktigt vad som bli tillbehören. men ja hoppas på chocklad iaf:P haha=)
kanske sån där god potatisgratäng? mm vi får se vad som erbjuds! =)=)

åh vad man blir glad när man tittar ut å ser hur fint det är ute, helt klar blå himel å solsken.=)
nu ska ja röja ut ett skåp. kan behövas i mellanåt=)

Love M

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna för er!!

2009-10-09 @ 16:00:59
URL: http://tymsi.blogspot.com
Postat av: evelina

åå va spännande, hur går det?:)

Vart blir det hus någonstans?

Ha en bra dag! Krams!

2009-10-12 @ 15:30:16
URL: http://evelina-asp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0