TRÖTT

det e jag verkligen nu. men ja måste ta å röja ut "förrådet" vi har här inne, men ja drar mig för det heeela tiden, ja vill verkligen inte, men det ska bli skönt å slänga massa. men ja har alla mina skor där inne typ, å ja vill inte slänga några, ja ska räkna dom å återkomma med hur många par där finns, ja gissar på runt 60 st...sen har ja massa skor där nere i förrådet med, suck...å några i bilen med ja, minst tre som ja vet om... mina träningsdojs, ett par jobbar-laddor och ett par fina sommarskor. lisa har ett par oxå. sen har ja säkert några hos mamma med. ujuj ja har fan skor överallt, känns det som iaf...

nä nu ska ja ge mig in där. återkommer...

LOVE M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0